vrijdag 9 november 2012

Cupcake gekte!




Gisteren heb ik de gehaakte cupcakes naar het winkeltje gebracht.
Mijn intentie was om ze te laten zien, haar te vragen welke ze het leukst vond en dan daar een paar van te gaan maken.
Ze vond ze allemaal erg leuk en wilde ze graag alle vier hebben. Wat is die enthousiasme leuk! En toen kwam de volgende vraag: of ik niet wat kleine cupcakes kon maken voor bij de cadeaupakketjes en wat sleutelhangers. Lijkt mij erg leuk om te doen. Lekker op mijn gemak en geen haastwerk. Dat is wel fijn.

Dus ik ga nu zelf een patroontje proberen te maken voor de mini cupcakes... Wie weet of mij dat gaat lukken.
Een heleboel mensen zeggen dat ik mijn eigen winkeltje zou moeten beginnen. Maar dan wordt het echt 'moeten' en ik weet niet of ik dat dan nog wel leuk vind om te doen.
Ondertussen ben ik ook nog bezig met de deken. Het schiet al aardig op. Al 85 hexagons zijn klaar, dat had ik eigenlijk nog niet verwacht.
Komend weekend wordt een druk weekend. Gelukkig wel met ruimte om te ontspannen (ofwel: haken!).

Liefs,

Rosaly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten