maandag 31 december 2012

Laatste post van 2012!!!






Hier is mijn laatste bericht van 2012.

Wat een jaar op creatief gebied.

2012 was het jaar waarin ik voor het eerst een haaknaald gebruikte.
Dat heeft geleid tot heel veel leuke dingen! 

2012 is ook het jaar dat ik ging bloggen, heb het helemaal te pakken ;-)
Wat een mooie dingen kom ik tegen, waardoor ik zeker geïnspireerd word!

Vandaag is de dag waarop ik 30 ben geworden, nog een mijlpaal!

De hexagondeken is op 3 hexagons klaar, wat het figuurtje betreft, morgen zal ik hem waarschijnlijk laten zien op mijn blog.
Wat ik wel vandaag heb af kunnen ronden is Guusje, naar een patroon van Christel Krukkert (mijn excuses voor de belabberde foto, maar het was al donker buiten...) 

Ik wens iedereen een gezond, creatief en prachtig 2013 toe.
Dat we met zijn allen maar veel mooie dingen mogen (mee)maken!

Veel liefs,

Rosaly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten