dinsdag 1 januari 2013

Gelukkig nieuwjaar!




Wat een heerlijke dag! Het voelt als een fris begin!

 Ik merk aan mijzelf dat ik het heerlijk vind om een nieuw jaar te beginnen.
Meteen gemotiveerd tot ... Tja, vanalles! 


2012 was geen makkie, dus nu dat jaar is afgesloten voel ik een frisse start!

Vandaag de kerstboom en andere kerstspullen opgeruimd, wat is je huis dan weer lekker ruim!

Mijn goede voornemen is om de foto albums van mijn binkie nu eindelijk eens af te maken (lees: plakken!). Daar heb ik vanmiddag een start mee gemaakt. Vanavond meteen de 'vervolg' foto's besteld en dan kan ik van het weekend weer lekker verder. 
Soms moet je even een drempel over ;-)

Over 2 maanden wil ik weer helemaal 'bij' zijn en het plakken en schrijven ook goed bijhouden.

Mijn andere voornemen is om niet meer dan 2 haakprojecten tegelijkertijd te hebben... Dat scheelt een hoop chaos, hihi!

En verder ga ik lekker genieten van mijn gezin! Als dat geen goed voornemen is...


Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten