dinsdag 29 januari 2013

Ziek binkie = thuiszitten = meer haken!




- sorry voor de slechte fotokwaliteit, was al te laat voor een mooie foto -




En weeeeer even een kraam'hamer' gemaakt als opdracht voor iemand.
Ze blijven leuk, al wordt het wel wat eentonig.

Daarnaast ben ik afgelopen weekend de deur niet uit geweest, want mijn kleine bink is ziek.

Afgelopen week heb ik nog tegen iemand gezegd dat hij de hele herfst en winter nog niet echt ziek geweest is... Tja, dat had ik waarschijnlijk moeten afkloppen. Of ik heb het aangevoeld dat het er aan zat te komen.

Maar goed, ik was dit weekend meer aan huis gekluisterd dan anders maar heb daardoor wel meer kunnen haken dan normaal.
De crochetalong van Mara is weer bijgewerkt, alleen nog niet aan elkaar gehaakt.
O jee, nu lees ik net dat er een foutje in stond, ipv 8 paarse en 6 roze, moet het precies andersom zijn... ik moet dus nog even aan de haak vanavond ;-)

Tevens heb ik een lampekap gepimpt (foto's volgen later!),
wat bloemetjes gehaakt en een beginnetje gemaakt aan een hartje naar een patroon van Karin 

...en natuurlijk tussendoor nog steeds aan de hexagondeken...

De volgende keer dat ik daar een foto van laat zien, is hij af hoor!

Fijne avond iedereen!

Rosaly








2 opmerkingen:

  1. Sorry voor de vergissing! Maar weer een wijze les voor mij geweest, ik was druk aan het werk op een congres en heb de boel gepubliceerd zonder goed na te kijken....dus die van morgen heb ik in alle rust al 4x nagekeken ;-)

    En wat scheelt, wanneer er weer paarse gehaakt moeten worden, heb je er al 2 af;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geeft helemaal niets hoor! Ik heb geen hekel aan haken ;-)
    Ben benieuwd welke kleuren we morgen nodig hebben! (hoop dat ik ze in huis heb).

    BeantwoordenVerwijderen