vrijdag 8 februari 2013

Boekenlegger roos



Op Pinterest zag ik een hele mooie gehaakte boekenlegger voorbij komen.
Echt heel mooi! Die wilde ik maar al te graag gaan maken.
Dus ging ik speuren naar een patroontje voor een roosje.

Na lang zoeken (ahum!) heb ik hem gevonden op de blog van handmadebyjolanda.

Tja... en dan op een moment wachten tot ik er lekker rustig voor kon zitten.
En zie hier het resultaat!

De steel van de roos en het blaadje heb ik zelf bedacht, dat was niet zo'n uitdaging.

En nu lekker lezen ;-)

Ik heb mijn e-reader maar even weggelegd, er gaat sowieso niets boven een 'echt' boek en daarbij kan ik deze anders niet gebruiken hahaha!








4 opmerkingen:

  1. zag een andere profiel foto op WA.
    Dus dacht even op je blog kijken :)
    erg gaaf!
    xoxo
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So lovely!! Great idea to use it as a bookmark :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi patroontje, ik wil hem heel graag haken, maar de linkk naar het patroon werkt niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan op de patroon niet vinden kunt u me aan het patroon helpen of goede link van de roos boeken leggen

    BeantwoordenVerwijderen