zondag 24 februari 2013

Verven 2: het eindresultaat




Klaar!

(nou ja, de tafel dan. De laadjes staan in de grondverf)

Wat ben ik blij met het resultaat! 
Voor kleur koos ik watergedragen 'kasteelgroen'. 

Nooit eerder heb ik geschilderd met 'watergedragen' verf, maar wat een mooi resultaat.
Het is na 6 uur al overschilderbaar, dus heb ik dit weekend de tafel 2 keer kunnen gronden (ook watergedragen) en 2 keer kunnen lakken.

Nu moet hij alleen nog in de meubellak, een extra bescherming tegen stoten en krassen.
Dat is wel handig bij ons ;-)

Toen de tafel klaar was, had ik nog een beetje verf over...
Tja, en wat krijg je dan??

Rosaly gaat hard op zoek naar meer spullen in huis die ook wel een nieuw kleurtje kunnen gebruiken!

Zo hadden we een tijd geleden een lampenvoet gekocht, maar eigenlijk vonden we de kleur niet heel erg mooi.

Dus: kwast er bij

Op de foto komt de kleur niet erg duidelijk naar voren,
eigenlijk was het al te laat om mooie foto's te maken. 
Maar ik ben ook erg tevreden over dit resultaat.

Tja, en nog steeds had ik verf in mijn bakje...
Op de vensterbank staan 3 glazen flessen met een rotan jasje...

3 x raden...




Wat een heerlijk relaxed weekend en wat voel ik mij energiek en voldaan
door deze creatieve uitpatting!

Zo, nu alles staat te drogen, pak ik maar weer even een haakwerk op.

Iedereen nog een heerlijke zondag toegewenst!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten