woensdag 3 april 2013

Give away!

Na een goede week behoorlijk ziek te zijn geweest, 
ben ik nu weer opgeknapt en ook weer te vinden in blogland !

Alweer bijna 7 maanden heb ik mijn blog.
En aangezien 7 mijn geluks getal is wil ik om dit te vieren een Give Away doen.

Wat kun je winnen?

Het enorm leuke boekje van 'de Lantaarn'.
'Babyslofjes haken  en breien'


Als je kans wilt maken op dit leuke boekje, hoef je alleen een berichtje achter te laten onder dit bericht.
Volger worden hoeft niet, maar zou natuurlijk wel leuk zijn ;-)

Reageren kan tot en met 9 april a.s.
10 april maak ik de winnaar bekend!

Iedereen veel succes gewenst!







15 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee met deze winactie! Heb dan wel geen zwangere mensen in mijn omgeving of kleine baby's, maar wel een aantal nichtjes die goed slofjes en sokken kunnen gebruiken voor hun poppen! Ik volg je blog via Bloglovin'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee en ga je ook volgen! Dan ben ik de 2e :D

    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!!!!!!
    7 maanden in blogland. gezellig!!!!

    Volger ben ik al....

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Ik doe graag mee en hoop dan snel iemand blij te maken met schattige babyslofjes!

    Groetjes Tonia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo Hey al weer 7 maanden!!!
    Saartje geniet nog elke dag van haar mooi door jouw gehaakte deken de kleuren vind ze super interessant de slofjes zou ze goed kunnen gebruiken!!;)

    Succes
    Xx
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag zou ik meedoen aan de give away voor dit boekje

    groetjes Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk!Ik heb het boekje pas bij de bieb geleend, maar zou het heel graag willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Graag zou ik meedoen aan de give away voor dit boekje.Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. graag wil ik meedoen met deze give away.
    Ik vind dit een leuk boekje.

    Groetjes, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief van je Rosaly om zo'n leuk boekje cadeau te geven, ik doe graag mee hoor.

    Liefs Jann

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Die zou ik graag willen winnen want ik heb nog steeds geen lekker patroon kunnen vinden en zoveel baby's hier en op komst! En natuurlijk ga ik je volgen, heerlijk juist!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nou ja!! natuurlijk word ik volger!
    en ik ding gelijk mee naar dit boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ciao partecipo e ti seguo nel tuo blog ,vieni a trovarmi ciao:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a nice book!! Thanks for the kind give-away, I will gladly try my luck :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Graag doe ik op de valreep ook nog mee met de give-away.
    Groetjes,
    Gitte

    BeantwoordenVerwijderen