dinsdag 21 mei 2013

En een pannenlap voor Bink

Tja, Als je de hele tijd niet anders doet dan pannenlappen haken.
En dan ook nog eens de 'mooiste' aan oma geeft....
Dan kun je het niet maken om Bink zonder een pannenlap te laten 'koken' in zijn eigen keuken...

''Mama, wat ga je doen?"

"Oh, ik pak deze pannenlap in voor oma, voor moederdag"

"Nee! Die is van MIJ!"
(oh, toegeƫigend zonder dat ik het door had...)

"Weet je wat lieverd, dan haakt mama voor jou toch een nieuwe? Eentje die beter om je pannen past"

"Nee! Deze past heel goed! Kijk maar!"

Tja... Dat vond ik zo schattig en zielig tegelijk, dat ik (nadat ik hem in bed had gedaan voor een middagtuk) direct op de bank gesprongen ben om voor hem een mini-pannenlap te gaan haken.


Op dezelfde manier als het origineel, maar dan in het klein en enkel. 
(en dezelfde kleuren als ik voor oma had gebruikt natuurlijk!)

En toen hij wakker werd stond hij klaar over 'zijn' eigen pan heen.

En hij was blij!

Fijne dag allemaal!






1 opmerking: