woensdag 8 mei 2013

en nog een...






Wat krijg ik leuke reacties op de pannenlap!
Meerdere malen wordt er gevraagd of ik een patroontje heb of dat ik er een wil maken.

Hier dus weer een pannenlap ;-)
Ze haken heerlijk weg en ik hoef er bijna niet bij na te denken, heerlijk!
(mocht je hem ook willen maken, dan kun je hier het patroon vinden)

Op het moment komt er maar weinig van het bloggen. 
Ben nog steeds druk met vanalles.
Veel veranderingen en onduidelijkheid op het werk, wat mijn hoofd vol maakt.
Daardoor heb ik wel zin om te haken 's avonds, maar om er foto's van te maken en op mijn blog te zetten... Dat is een ander verhaal.

Waar ik ook druk mee ben (vind ik leuk om te vertellen!) is afvallen!
Ik ben een nieuw dieet gestart.
Het afgelopen jaar ben ik flink wat aangekomen en dat vind ik zo zonde!
Aangezien mijn vakantie er aan gaat komen begin juni, wil ik er wat kilo's af hebben.
...en het lukt!

Er is al 4 kilo vanaf in nog geen 2,5 week tijd!
Het liefst wil ik nog 5 kilo er af hebben.
Ik geef mijzelf de tijd tot augustus (lees: de 2e vakantie).
De eerste dagen waren erg zwaar, maar nu gaat het veel beter!

Ik wens iedereen alvast een fijne vrije hemelvaartsdag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten