maandag 23 december 2013

O denneboom, o denneboom!

O wat hou ik van deze tijd van het jaar. Lekker ons huisje knus maken voor de koude en stormachtige dagen.
En natuurlijk voorbereiden op de kerstmaaltijden!
Om het mijzelf dit jaar makkelijker te maken heb ik vandaag voor het eerst mijn boodschappen opgehaald via de Albert Heijn Pick Up Point. Ideaal! Via de app voer je de boodschappen in, kiest een dag en een tijd om het op te halen, en je kunt gewoon in je auto blijven zitten. Ik hoefde dus niet tussen de drukke massa mijn boodschapjes te zoeken. ♥it! Ik ga het zeker vaker doen ;-).

Vandaag de lekkernijen voor morgenavond bij de koffie/thee gemaakt.  Ideetje van pinterest (uiteraard!).

Ziet er indrukwekkend uit, maar is vrij makkelijk te maken.
Morgen en overmorgen ook druk in de weer. 2e kerstdag is voor ons Rust!

Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen toe!

Liefs,
Rosaly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten