zaterdag 18 januari 2014

Veel ideeën

Zo hoor je regelmatig wat van mij... en zo is het alweer bijna 3 weken stil.
De dagen vliegen door mijn handen als water. Druk met vanalles, werk, gezin en ook bewust ontspannen,  want het gaat allemaal niet van een leien dakje hier, helaas.
Maar langzaamaan word ik toch weer een beetje 'mezelf'.
Ben op het moment wel lekker veel aan het crea-en. Er komen eindelijk weer leuke ideeën in mijn hoofd. Kussentje 'pimpen', deken afhaken, kraam cadeautjes haken en....: onderzetters maken voor bij ons op de nieuwe tafel.
En dat is wel een leuk verhaal dat ik jullie niet wil ontnemen:
Het weekend voor oud en nieuw, zagen we leuke nieuwe eetkamerstoelen. De anderen waren oud en versleten. Dus hoognodig nieuwe stoelen nodig.
Na oud en nieuw de stoelen besteld. Eenmaal thuis...: pasten ze niet onder onze eettafel!! We hadden keurig op de breedte van de tafel gelet, maar de hoogte niet aan gedacht. Omdat de nieuwe stoelen armleuningen hebben, gingen ze er nèt niet onder... Ook de tafel was oud, maar op zich niet verkeerd. Uiteindelijk hebben we dus ook maar een nieuwe tafel gekocht . En nu een hele nieuwe eethoek, heel erg leuk! Ik ben er vreselijk blij mee! Omdat de tafel een lichte kleur heeft, maak ik dus maar onderzetters, om ervoor te zorgen dat er geen kringen of vlekken op komen en te zorgen voor een beetje kleur.
Ik wens iedereen een fijn weekend toe!
Liefs,
Rosaly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten