maandag 11 augustus 2014

Update

De belofte van de artsen kwam helaas niet uit.
In mijn laatste blogbericht (van 9 juni) meldde ik dat ik voor de 2e keer lekker thuis was en dat de pijn snel minder zou gaan worden...
 
 
Dit was dus niet het geval. Als eerst werd ik een week later wéér opgenomen en ben nu 2 maanden verder en nog steeds heb ik pijn.
Het is zeker minder, want ik gebruik ondertussen geen morfine meer en alleen 's nachts paracetamol, maar ik functioneer nog lang niet naar behoren.
Het is vervelend dat de artsen niet weten hoe het nu verder gaat. Ik blijk de eerste in dat ziekenhuis die deze complicatie heeft, dus men weet niet wat ze kunnen verwachten.
Nog steeds ben ik niet aan het werk en zit dus hele dagen thuis.
Gelukkig hebben we Netflix en is het mooi weer, dus ik kan wel wat ontspannen en genieten.
Maar o wat zou ik graag weer zin hebben om wat creatiefs te doen... dat heb ik dus helemaal niet!
Vandaar ook dat ik weinig meld hier, maar ik hoop van harte dat het binnenkort weer gebeurd ;)
Dus 'stay tuned' ik blijf gewoon af en toe een update geven en wie weet staat er ineens een nieuwe creatie van mij op dit blog.
 
 
X
 
Rosaly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten