woensdag 25 maart 2015

Draagtassen...



Nu steeds meer winkels de gratis draagtassen niet meer meegeeft, wilde ik iets handigs maken voor als ik weer eens ergens een boel  spullen heb afgerekend en er geen tasje bij gegeven kan worden...
In de luiertas is namelijk geen optie (lees: geen plek) en onderin de kinderwagen ook niet (lees: ook weinig plaats).

Wat is er nu handiger dan een boodschappen netje voor ín je tas. 
Neemt weinig ruimte in en je kan er best een hoop in kwijt!


Na de eerste moest ik nog even iets aanpassen in het patroon.
Daarna nog een aanpassing en nu is hij perfect!

Maar ja, wat moet ik met 3 tassen... 1 moet uitgehaald, de ander ga ik lekker zelf gebruiken...en de meest perfecte... tja die staat in mijn vernieuwde Esty-shop met nieuwe naam! En daar vind je ook de foto's van DE 'markt-tas'.

Zo, en nu weer lekker genieten van mijn 2 mooie mini's ;-)

X

Rosaly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten