zondag 15 maart 2015

Kroontjes!!!


Vorig jaar haakte ik voor koningsdag een kroontje voor Bink.
Daarop kreeg ik zoveel leuke reacties!
...en vragen of ik er niet 'nog eentje' wilde haken voor de kinderen van familie en vrienden.

Natuurlijk wilde ik dat! Vorige week dus naar mijn vertrouwde wolkraam geweest op de markt.
Ze had die ene wol net niet bij zich, en zou het deze week voor mij meenemen.
Gisteren ben ik dus met 2 kindjes de markt op geweest om ze te halen.

De verkoopster was zo enthousiast en wilde er ook een. Ik verwijs dus naar mijn blog, dat daar het patroon te vinden is. Antwoordt ze: 'ben al blij als ik de pc werkende krijg'. 
Dus aan de slag! (tuurlijk haak ik er nog 1tje dan).

De teller staat nu op 5, maar ze haken zo lekker snel weg!
Dus: voor degene die het ook wil maken hier staat de link.

X

Rosaly





Geen opmerkingen:

Een reactie posten