donderdag 2 april 2015

Poncho






De maand april is aangebroken!

Natuurlijk eerst nog de pasen die er aan komt, maar daarna Koningsdag! Mijn Bink heeft de geweldige gehaakte kroon (patroon vindt je hier)

Maar nu heeft mijn Grietje niets om aan te trekken met Koningsdag... dus heb ik bij Wolplein 4 bollen Stylecraft DK gekocht om een poncho te gaan haken... to be continued!


Ik ben ook een facebookgroep gestart, zouden jullie deze een 'like' willen geven?  Daar is overigens ook een vrolijke give-away te vinden.

X

Rosaly

1 opmerking:

  1. Hoi Rosaly,
    Hopelijk krijg je stilaan weer tijd om te haken, heb wat rondgesnuffeld op je blog..
    En ben je nieuwe volger geworden!
    Zal ook eens gaan kijken op je facebookgroep!
    Heb er zelf ook één ( http///www.facebook.com/katkatkatoen )
    Ik kijk uit naar je volgende creaties!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen